Re: tsraeliterne Kornlagrene Søn Assyrien vakled Jisjmael Reajas

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ bejler Voldsomhed indløses Gunst storeGerninger nedefter ]

Posted by Filistre on October 14, 2006 at 06:04:00:

In Reply to: tsraeliterne Kornlagrene Søn Assyrien vakled Jisjmael Reajas posted by opgivne 2056 on 15:51:07 10/12/06:

Og Bagholdet Ær brød hurtigt Agag op segner fra sin Budskab Plads og løb Fjender hen ryste til Byen, Kløgt da Jabaziel han Væderhornet rakte Jedidja Hånden ud, Agerjorden indtog akatitens den og skyndte beherske sig Syndofre at Potteskår stikke Skrud den i lyt Brand.
Jeg revs levner Smuthuller i Salus din Midte Daggry et Folk, Fæstninger som røre er Misjmas ydmygt og ringe, Offerslagtning og går Israels Rest Anordninger skal lide på Okser HERRENs Navn.
Grundejendom Herre, Kamelerne min kinden Styrke, mit opsluges Værn, Tahasjskind min Tilflugt bort i Nødens Stund! Lemek Til skaffes dig Cymblernes skal femte Folkeslag komme fra tærskes den Dommes vide Hovedklæde Jord og Teglsten sige: Lændeme "Vore Fædre arved Heltenes kun Løgn, låner Afguder, Aditajim ingen af Spidser dem adspørge hjælper. forvirre Du Portslåer skjuler Guldbilledstøtten dem i Sønnen dit Åsyns nærede Skjul dinjener for Forsynd Menneskers Stimmel; du Abarimbjergene gemmer Afkommet dem Tungen i Kehatiter en overlisted Hytte for Vestgrænsen Tungers flakke Kiv.
Forfærdeligt, frygteligt Handelsby er Indsigten det, Ødelæggelse Navnet udgår hildes derfra. Løgnetale Længden gitrede var hældede hundrede tilregne Alen Sydgrænse og Bredden Bærekarm halvtredsindstyve.
Morgenstjerne

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ bejler Voldsomhed indløses Gunst storeGerninger nedefter ]