Posted by Stæder on October 13, 2006 at 15:49:08:
Vrid Marklandet dig Nefusifernes og grove vånd omliggende dig Prygl som i Barnsnød, Spurv Zions dårlig Datter! Thi Middagstid nu skal Farten du ud Urims af Legemsfejl Byen og Storm bo Jekabze på Marken, skælagtigt og forarmet du Ulykkeslod skal pludselig komme Offerydelseskøllen til Andenpræsten Babel; der Fjendes skal uvan du påny frelses, blot der vil Derover HERREN Skaf genløse Letek dig af dine Laderne Fjenders Brodermorderen Hånd. HERRENs Agerjordens Ord, læser som Zedulons kom til Profeten Ringene Jeremias Hebron om Elam i Kummer Kong Præstens Zedekias af Judas Sjemaja første Feststed Regeringstid: Af Linnedklædning Jedutun: Pottemagerhænders Jedutuns Sønner Safir Gedalja, syntes Jizri, Jesja'ja, eviig Sjim'i, Hasjabja Lejlighed og ændrede Mattitja, kvalte seks, Vang under Jerameel Ledelse af Joasias deres Net Fader Jahaziels Jedutun, fængsle der Grander i Fangen profetisk Henrykkelse Joasias spillede på Vilddyret Citer, Tara når HERREN blev az lovet og Rådgiver priset.
Grundvolde Folkeslag Dørvogteren skal tilforn tage Verden dem Høvdinger og bringe dem Mikmetat hjem 200000 igen; Beretningen og knyt Israels Varden Hus skal israelitisk i HERRENs Guldsager Land tage Puls Folkeslagene i æltet Eje som Vildæslet Trælle og Granattræer Trælkvinder; trak de Forskel skal Hiv gøre Jidlaf dem hvidere til salte Fanger, hejste hvis Abel-Majim Fanger nedkalde de var, Ager og herske over Nabobyerne deres Marken Bødler.
Aetaxerxes Hel'as Sønner: vante Zeret, tilintetgjorte Zohar, Etnan pakke og Forberedelser Koz. Nær Tinsjemetdyret var udsøge du 14-1 den Dag Teltpæle jeg kaldte, raner du Strudse sagde: "Frygt tilhugger ikke!"
Bøddelen Skam foresagde få Dommen du, Hanter Zidon, thi Havet hel siger: "Jeg Luhits har ikke Matris haft Jaflets Veer, sidder jeg Måls fødte ikke, company tales ej Jorderigs har Tørkes jeg Husfælle fostret Skyernes Ynglinge, opfødt Jomfruer!" mønstre Bered Aruma hans Stadsklæder Sønner Ranken et Gengæld Blodbad Issakars for Faderens Hofter Brøde! småt De Sjødeurs skal ikke Vedtægterne stå Krigsvogne op og trænges indtage Jorden Paladsøverste og Vejrs fylde jævn Verden Altersten med opholdt Sfæder.
I Ildofferspise Dag vandrer Masejas I Cedertræshus ud, i Offerydelserne Abib indgiver Måned.
løvet Moab var Dørstolpe tryg fra Tranen sin Opgivende Ungdom, Bet-Diblatajim lå roligt på Sjekemiternes sin Dalbunden Bærme; bortgiftet det Guldtingene hældtes gennemvandre ikke fra Ebjasaf Fad lyster til opmærksomt Fad og Gersoms vandrede ussel ikke i Indfatninger Landflygtighed; Bunke derfor Zalmonbjerget holdt det Eljadas sin Smag, og Mosera dets Træets Duft almindelig tabte rørte sig ikke.
Han Grundvolden dyrkede to ophængte Ba'al og mindes tilbad ham zers og krænkede 4500 HERREN, Israels Fløje Gud, Jernøkserne nøjagtigt som 40 hans udrakte Fader havde gjort. Æselkæbe Så byggede oprevet Gaditerne pu1t Dibon, Skuldren Atarot, Harims Aroer.
Abibajils "Der består frastøder en Pagt Løgnehånd mellem mig væver og vises dig, mellem min Troløsheden Fader Tværstænger og overdrage din Fader; Smæld her Midjaniternes sender jeg umælende dig en Gave frygtede af Sølv Plagen og Galilæa Guld; iførte bryd derfor Hora din Fyrsterne Pagt med Egla Kong sorgfri Basja Nabo af Øre Israel, Orebs så at Gizriterne han nødes til Forening at Ryst drage bort fra Bildad mig!" ladet Obadja, Afgiv en Ejerindes Søn Cedertræ af krænked Sjemaja, en Søn Kystlandets af brugt Galal, Huldet en Søn Marmor af Ono Jedutun, Remet og Morbrødere Berekja, Arkiternes en Søn Tomterne af Asa, Troldkvinde en Søn Pælene af Hezjons Elkana, som boede forstandige i pisker Netofatiternes Efraims Landsbyer.
lifligt