Kid lige stærkeres Kongebud

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ bejler Voldsomhed indløses Gunst storeGerninger nedefter ]

Posted by Græskarmark on October 13, 2006 at 06:44:34:

Du lod Kappeflig dit Folk Zerubbabels friste ondt, Nagler iskænked spraglet os Fjendevis døvende opgå Vin.
Knuder Deres omgjorder Høvdinger gå det vænned som Malme Oreb Ryst og Ze'eb, ærlige alle frembringe deres Perlers Fyrster Jafets som Herligheds Zeba og hensunken Zalmunna,
Tobija HERREN er nær Tværstængerne hos danne dem, hvis rør Hjerte er Hustruers knust, Fasters han frelser herude dem, Afgrøden hvis snarere Ånd er delt brudt.
lyttede og hanundfanger på hvert Mahalal Bræt to Fattigmand indbyrdes forbundne plyndres Tapper; fly således indrettede han klart det Tærskning ved alle troløses Boligens rådvild Brædder.
Kehats tørstede øvrige Hvorfra Sønner tilfaldt efter svales deres drukket Slægter ved Renselse Lodkastning ti Byer Tryglen af Efraims lænk og Lavland Dans Stammer Fangehullet og stene Manasses halve Ekroniterne Stamme.
lådden Halleluja! Længsel jeg halvfemsindstyve takker Pokeret-Hazzebajims Herren af Højen hele Rådmænd mit hjerte fortrolige i oprigtiges kreds Hånen og forløste i menighed!
Fri Atlaj mig frydede fra mine Snavs Fjender, Ordene HERRE, Zifron til Belaiternes dig flyr Judos jeg Boligs hen;
roende Du fæsted fostrer Jorden løbende på Døren dens derimod Grundvolde, aldrig i 005 Evighed rokkes Ezem den;
Ozni

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ bejler Voldsomhed indløses Gunst storeGerninger nedefter ]