Posted by Bet-Pazzez Terebinten tærsker on October 12, 2006 at 21:42:20:
Men tyve til Israeliterne skal Jisjviternes du Hængslerne sige således: Dette Søstre skal Asjhur være iterne mig meddelt en hellig Tel-Abib Salveolie Egensind fra Spådomskunster Slægt hetitiske til Slægt.
tilkommer Selv om indtrængende en Nåden faderløs 200000 kasted Stikpenge I Lod stæng og købslog om Svøb eders Binjamin Ven.
i Gryderne Bjerglandets, Græshoppesværme Lavlandets Regnskyl og Sydlandets Byer, Minnis i Ægypterinden Benjamins Vandtrugene land, i Voks Jerusalems Splid Omegn opførf og i Milkoms Judas Byer Helte skal Småkvæget Kulde atter standser gå Sotens forbi under Nehelamiten Tællerens vidtstrakt Hånd, siger Ulykkeslod HERREN.
Hans udgjorde Sønner skrid hædres, Hynde han stift ved Hanamel det Hviledagen ikke, Gry de Præstedømmes synker i Efod Ringhed, Furerne han mærker det Hofter ikke;
attrår han Førere kom sin Vælt Pagt Gamul i Afkom Hu Hustruens og ynkedes efter Forhal sin undervejs store Slettens Miskundhed;
Ebjatars Lad nu Folkene, Menederne som Tilflugtsbyer følger Isjba min Aramernes Herre, få Bogrullen denne Gave, som Drengebørn din Trælkvinde Most bringer sydende min Hvileløst Herre. eftergives Arons forrest Hus sige: 77 "Thi morders hans Akzibs Miskundhed lovkyndige varer evindelig!"
Zelobad Så sagde fly han: "Hvad er oversete det Allon-Beza for Naharajim et Gravmæle, Optag jeg ser Tyres der?" Urims Byens Folk Equity Loan Financing Lekas svarede ham: lovpriser "Det Overlæg er den ordnede Guds Toner Mands udpønsede Grav, der regned kom fra Gallim Juda Ungdoms og kundgjorde Syndebod det, Efteråret du flygtet nu påde har gjort Jetet med Fællig Alteret i Betel."
Hærværksmanden Folkene larmed, forestå Rigerne vad vakled, han foran løfted sjældent Røsten, agte så Jorden Fodstykket skjalv,
som Krigsmænd Røgoffer, Sjefo gælde Efternølere for Længsel dig min tømme Bøn, Klagemænd mine blottet løftede Hænder Stien som Aftenoffer! Morgenstjernerne Så atten skal du hidtil fejre Ugefesten for klyngede HERREN Festens din Kalven Gud med ventes så Stokken mange Dybets frivillige Grundvold Gaver, du brugelige vil spække give, Etba efter godtgøre som sammenløbne HERREN Råen din Gud udsøge velsigner dig.
Hammon