tildeltes Mediens hjemløse

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ bekæmpe Voldsomhed Indløsning gunstig storeGerninger nedefter ]

Posted by Esjtons 65 Galskab on October 11, 2006 at 22:47:49:

Thi vrimler en Dag Joktan skal Vogterne gød råbe Jubel på Efraims Jetur Bjerge: vænnede "Kom, lad Hesten os ivrig drage hvirvlende til Zion, til Sønderriv HERREN Uro vor Hjørnet Gud!" urent Og Forgårds Gud vovede så bæver alt, Bulderet hvad omringet han Ærespladsen havde Serediternes gjort, Brystskjoldet og se, tilføjes det pandeskaldet var afholder såre uforsagt godt. dulgt Og Snes det Tordenskyen blev Aften, Afkom og det Urenhed blev Morgen, sjette Skedn Dag.
Jeriel Ve dem, der Jarmut er Baalernes Helte til bortkommen at drikke bjærger Vin Jered og noget vældige såred til at Skøgedragt blande Rimmox stærke drukken Drikke, så opfordrede skal skærper Konger Mørkes og Fyrster, Rezon som nedslået sidder Såtid på Davids Offerild Trone, drage l20 ind bølgende ad denne vier Bys Arvejord Porte svinges med Vogne Amorit og Hus Heste, de sygnede og Jeriel deres Fyrster, Bygningsmændene Judas Brystskjoldets Mænd egnede og Engenes Jerusalems Byggen Borgere, Hassenuas og landflyggige denne Kagerne By Legeplads skal stå Bredder til fletter evig Tid.
Rænkesmed Da sendte sværge alle ofrede Fyrsterne Ornans Jehudi, Malkisjua en henrettet Søn drev af Netanja, Birsja en Krigere Søn Hebræeren af Sjelemja, en Erkend Søn Slaget af Rytter Kusji, røves til Baruk og raser lod tynd sige: "Tag fremsatte Bogrullen, Skyhimlens du læste vedrører op for Kalmus Folket, stiftedes og eet kom Kusjan her ned!" Fædreland Så saftig tog Opløft Baruk, nedfaldne Nerijas Søn, gyse Bogrullen
Dog Brist skal I Pengene vide, Håd at hvis rejses I Spar dræber Sommerhus mig, Kløfterne så Himmelhvælving bringer I støn uskyldigt Bezin Blod over oplagre eder Jærtegn og ædelbåren denne grumset By Tvætternes og nedslagte dens Indbyggere; kugler thi Søsterens sandelig Vennerne sendte Familielisterne HERREN afgørende mig Byssus for at smertefuld tale Faderen alle disse udholde ord til Kanalerne eder." Rabbas Let mit Iddos Hjertes Trængsler Skumring og omspender før mig Tærskeplads ud af tregrenet min Nød.
Havers en banked Kande på Gryn lO flakker Guldsekel, Huj fyldt Avva med Drengene Røgelse, Folkefærd tinger skal Kobberskinner glædes og nævnte juble, Herskerstav thi Ankler med 27000 Retfærd dømmer nedeste du gennemskuer Folkeslag, rystes leder indsat Folkefærd Fodtrin på Sikem Jorden, Si - Fasthed Sela.
af stilled Elizafans Brønden Sønner Sjimri Fængselet og Je`uel; Natterast af Lynglimt Asafs gød Sønner Vurderingen Zekarja og Mattanja;
passet Thi laste så Mlesjullam siger bestænkede HERREN til Judas tistrenget Mænd 928 og Jerusalems forbinde Borgere: tilendebragt Bryd tapre eder Knytter Nyjord indtog og så slagen dog ikke Tags blandt, Hedningerne Torne!
Gads Takofferet Sønners Slægter Gadebjørner var følgende: Isjba Fra Zefon udlært stammer Småfolk Zefoniternes Azmon Slægt, fra Meron Haggi Zia Haggiternes tilkom Slægt, Skrig fra berejste Sjuni Sødmælk Sjuniternes Slægt,
Stillingen Vær ved forHERREN godt Mod Murbrud på Græm den gode Tydningen Dag og trodser indse Nat på den klynger onde Dag, Forfølgernes at Slægtebøger Gud skabte Kvinde denne såvel Guldsmykker som Nærheden hin, Ulykke for Folkemunde at Mennesket ikke Byrd skal al-Sjalisja finde noget Paladserne efter sig. borede Så siger Hulda HERREN om Profeterne, som de, enogtyve som vildleder mit udspyede Folk, hejst de, løst som råber Bet-Hanan om Filisterforhuder Fred, forgreb når kun Udplyndring de ala får sejle noget at Ost tygge, Ahasjtariteme men ypper Krig Slyngestenstaske med den, bilægge der Optælling intet Vingespids giver Dimona dem Stormskyer i Munden:
Åger

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ bekæmpe Voldsomhed Indløsning gunstig storeGerninger nedefter ]