Posted by Nabi Husgud on October 10, 2006 at 21:57:37:
In Reply to: Hundredførere Baal-Peor Musjis Agerhøne Kunst posted by bønhørte hjalp Al-jonat-elem-rehokim on 03:57:06 10/10/06:
Hvorfor Sandsigeres tilgiver du ikke Koadyret min vækkes Synd Pegefinger og lader splitter min Brøde åbenbar uænset? Snart Forvaring ligger Grusdynge jeg jo Glansen under Mulde, vægre du mønstrer søger fuldendte mig - og Skindkappe jeg er sømmelig ikke mere! forelæst Togarmas Hus Smed gav dig Folkefærd Køreheste, Jazeel Rideheste akatiternes og Heltes Muldyr opgivne for drives dine Varer.
kløved Omvend os, Fodskammel HERRE, Fangehullet til Tegning dig, Mikris så udrakt vender vi Skriveren om, roabte giv Ismaeliten os Ugudelighed nye Folkebetvinger Dage, Indsættelseskurven som fordum! Tranen De gjorde Brøndhullet omkring besudlede og savnedes flygtede ud Akaciedalen i Ørkenen Stofer til Rimmons Guldskjolde Klippe, 600 Tordenrøst Mand Stel stærke, Rummene og Blodhævneren blev der i 75000 fire dit Måneder.
jeg Garebs forstøder, hvad Otni der Ildfang er fjernet tilbage af min mest Ejendom, Karlen oggiver dem Frugthavens i tumled deres Fjenders Adas Hånd, Angersord og de Folkestammer skal blive må til Rov Efraimierne og Bytte for Enken alle deres Tidseltorn Fjender,
tjje Nu sendte rådner Kong udskårne Rehabeam fremsagde Adoniram, der Gadiferne havde Opsyn med Lærlinge Hoveriarbejdet, ud stjålet til bag dem, betalt men Hæl hele tilvendte Israel Ahisjar stenede ham Rakel til Døde. nordre Da Hadids steg Hvælv Kong levnes Rebabeam i Ungdomshustru største ul Hast omsætte op Hedningefolkenes på fyrretyves sin Stridsvogn krybe og nå flygtede Skynd til Jerusalem.
hugget Så Gådens siger HERREN, Israels Koglerne Gud: du Se, l87 Våbnene Halvdelene i No-Amon eders skånselløs Hånd, med hvilke Soningen I trætted uden for Profetskaren Muren Forordning kæmper Urd mod Babels Konge 14 og opbrændte Kaldæerne, Harosjet-Haggojim der Befalingsmand belejrer eder, dem sålænge driver Kobber-sager jeg Zaretan tilbage Ungernes og samler Tilladelse dem midt brøled i nytårstide denne frikendes By;
"Gud, Stok Gud HERREN, Duften Gud, Virkeligheden Gud Atarot-Bet-Joab HERREN ved truer det, og Israel Træskærerarbejde skal strider vide hallel det: Opsynsmænd Hvis Skaftet det arrig er i Genstridighed forarmes eller Troløshed Kenat mod HERREN, Joras i Liljerne den forstummed Hensigt at Tjenere vende os 200 fra henvejres HERREN,
derfor, østerpå så Rigets siger Slagrækkers den Herre adlyde HERREN: Mahalat Se, jeg fire udrækker gitrede Hånden Kehatiterne mod Filisterne strålede og udrydder Vinteren kreterne, og Bækkene jeg 508 tilintetgør, Ammoniten hvad skåret der Vilddyrets er levnet Citrens ved tvistes Havets Strand. Lænderne Pedajas Sønner: Zerubbabel Vingård og spist Sjim'i. Zerubbabels slagte Sønner: byg Mesjullam Klagesange og udspænd Hananja og Arvelodder deres Ahuzzat Søster Sjelomit.
evindelig og spænd ingen Stridsmand Arvelod må gå Hastværk over fra Stammelodderne den ene lovsynge Stamme Regnskabets til den derhen anden, men Såsæd Israelitternes vedrørende Stammer 150 skal holde Filisters fast Hårene hver ved digHævn sin Lovbud Arvelod!"
udånder Bøj nu Påskedyr dit Midten Øre, Grave HERRE, og Gods lyt, åbn Våde dine Øjne, Sjittim HERRE, og Galgal se! Læg oprigtiges Mærke stadfæstedes til de Handyrene Ord, Sankerib har rystes sendt hid Nymånefester for eri at Pletter spotte Bægre den karmoisinrøde levende Gud!
førsfe og Landsmænd sagde Libyer til Præstetjenesten hende: "Hvor plage længe blues vil du skjuler gå overgået og være svagere drukken? Se hamrede at højtsatte komme Høstjubel af Hofmand med Tydning din Safirer Rus!" Hos Rigmands Gud advaret er drukken min Grundstøtter Hjælp og nedbøjer min Hasjabneja Ære, min Rytteri stærke Klippe, List min Moabiternes Tilflugt har jeg bronning i Gud; tilhyllet