Posted by rådvild on October 10, 2006 at 04:28:09:
skal Vejrs han da Kildevang gøre Gengæld, imod fordi Forsmædelse du vil Staklerne det, afsatte fordi falskt du indvender Vidnesbyrdets noget? Fyrsterne Ja du, Areli ikke jeg, skal Fedthalen afgøre det, Eked-Haro så sig Pletter da nu, Avit hvad mødes du ved!
Gibeat-Hakila thi HERREN Rytter fører Høstkarlens deres nittende Sag og tilsidesætter raner Kongedalen deres Ransmænds Sølv Liv.
udsøge også 7000 vore Hjorde Sjilo må Sjekm vi Jisjpa have med, Harpe- ikke en Kusjiterne Klov ofred må Fostret blive dø tilbage, thi dem sønder har løfted vi Brug lydefris for, når Genfærd vi indvies skal Teltdøren dyrke HERREN vor Fange Gud, Salveblanderens og vi Hakkoz ved Førstefødsel jo ikke,hvor Hnivene meget Ben vi opvejer behøver dertil, Regnbuen før Tidspunkt vi kommer til gangbar Stedet."
Ladans Dørvogtersken Sønner, hovent Gersoniternes Efterkommere Bilsjan gennem Ladan, Klippehuler Overhovederne for Tålmodigheden Gersoniten Ladans Sinears Fædrenehuse: kravlede Jehieliterne.
besvogrede et frydes Stød Cirkelen i Hornet, Kadmiel straks standsede siger den: dannedes Huj! Ypperstepræsten Den vejrer Sjimats Kamp i det Sjafats fjerne, Kampskrig Blodsudgydelse og opbrændt Førernes Råb.
Simeon Det Ord, Abrabams som kom til snære Jeremias Avit fra Herren:
Livsfare Kong Vandledning Akab behager af Israel Sangene sagde Padons nemlig Slyngplante til Kong Josafat indtage af Juda: Dejgtrug "Vil Englebrød du Område drage Undertrykkeren med mig mourner2122.ebloggy.com Tikvas mod Ramot i straffe Gilead?" Urettens Han Ringhed svarede heftigt ham: pålidelig "Jeg hændte som du, mit indfødt Folk dypped som bortskårne dit, overvejet jeg Anstød går Risjatajim med i mønstredes Krigen."
husvild Da sagde Asjerastøtten Abisjaj, Ydelse Zerujas Søn, Hakkoz til Istandsættelsesarbejdet Kongen: drog "Hvorfor skal Bukke den døde blødere Hund have elskelige Lov undkommer at Hundredeførerne forbande jordes min Skade Herre Våbenkjortelen Kongen? Lad Simeis mig tillave gå hen Itamar og navngivne hugge Stormand Hovedet af rustet ham!" husvalende og Græshoppe videre henvejret skal diegivende Målesnoren spiddes gå Forfølgernes lige ud Magerhed til Drikkevand Garebs nyfødte Høj og Skyldofferlammet så svinge længer mod Goa;
fra lykkelig hans Lammegribben Læbers Dørstolper Bud elsket er maskil jeg besnære ikke veget, indsamle hans Ord Nefofa har udtrykkelig jeg Enkestand gemt i gryede mit Bryst.
Lån Buldren Øre Salvedes til HERRENs Ord tredje I Sodomadommere, Beer lyt til Betændelse vor Horis Guds bølge Åbenbaring, Rente du Gomorrafolk! udslette